новини проєкту

В АРР «ЗАКАРПАТТЯ» ВІДБУЛАСЯ ЗУСТРІЧ З ПРЕДСТАВНИКОМ СТС СОП РУМУНІЯ-УКРАЇНА 2014-2020 ЄІС ТКС РАДУ ГУРЖУЙ 

Під час розмови йшлося про виконані завдання, передбачені проєктом "Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії». Виокремили також й особливі успіхи проєкту, зокрема перемогу в європейському конкурсі «Interreg Project Slam – 2022». Це, за словами Раду Гуржуй, свідчить про інтерес та високу оцінку європейської спільноти як до концепції, так і до вже наявних результатів проєкту.

Своєю чергою, директор Агентства Володимир Феськов зазначив, що станом на сьогодні всі завдання проєкту виконані.

«Ми успадкували проєкт практично за два місяці до офіційного завершення. Однак, на той момент досягнуті результати не повністю відповідали задекларованим цілям, тому ми його продовжили. Зараз сміливо можу констатувати, що проєкт можна вважати успішно завершеним. Буквально нещодавно ми виконали останнє завдання: передали ЗІППО / Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти комплект окуляр доповненої реальності з програмним забезпеченням. Невдовзі розпочнеться робота з вчителями області, щоб підвищити інтерес дітей до нових інтерактивних засобів освіти», - розповів Володимир Феськов/ Volodymyr Feskov.

У підсумку робочої зустрічі команда Агентства разом з Раду Гуржуй узгодили подальші дії для офіційного закриття проєкту за участі усіх партнерів.

ВЧИТЕЛІ ЗАКАРПАТТЯ ЗМОЖУТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ VR ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ ОСВІТИ 

У рамках проєкту «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії», який реалізовує АРР "Закарпаття"спільно з партнерами Сату-Маре (Румунія), Закарпатському інституту післядипломної педагогічної освіти передали комплекти окулярів доповненої реальності з програмним забезпеченням для вчителів та учнів.

За словами директора Агентства Володимира Феськова, це було одною з ключових ідей команди в рамках проєкту: зробити так, щоб вчителі через освітній хаб могли навчатись працювати з якісними інструментами, використовуючи відкрите та закрите освітнє програмне забезпечення, доступне через віртуальні магазини.

«Фактично, від сьогодні в Інституті наявне сучасне обладнання з високою бистродією, яке дозволить найближчі 5 років підтримувати «свіжий освітній контент», тренуватись на ньому та запроваджувати у своїх школах. А контент є ключовим. І саме роботу з ним повинні опанувати вчителі, створюючи нові інтерактивні та глибокопізнавальні продукти. Окуляри - це інструмент, який може придбати будь-яка школа, без контенту і знань вчителя - це просто пластик. Нам доводилось бачити як нікому непотрібні окуляри лежать на шкільних складах. Тому ми купували інструмент, який працюватиме з різним контентом, зокрема, освітнім україномовним", - зазначив Володимир Феськов.

Також він додав, що цього всього б не було, якби депутати Закарпатської обласної ради, зокрема її керівництва та депутатів, що входять до наглядової ради Підприємства, не підтримали ідею фінансово, вклавши кошти у нові форми освіти.

«Тепер інша комунальна установа, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, зможе навчати вчителів Закарпаття вибудовувати свої інтерактивні віртуальні уроки, працювати з ними, формуючи цікаві та пізнавальні заняття. А ми, тим часом вже маємо потенційних партнерів з інших країн ЄС, оскільки питання інтерактивної освіти стало ще більш актуальним для українських дітей, багато з яких перебуває закордоном. Наразі є чимало напрацювань, як можна продовжити у майбутньому ідею проєкту VirtualLab», - розповів Володимир Феськов.

Своєю чергою, Ярослав Сивохоп зазначив, що у такий час, який є викликом для України, неабияк важливо міцно тримати освітній фронт та вдосконалювати навчальний процес.

«Завдяки цим окулярам віртуальної реальності, які наш заклад отримав сьогодні, ми матимемо можливість продовжувати працювати над розвитком інтерактивних форм освіти на Закарпатті. В умовах відсутності сучасного матеріального забезпечення шкіл, використовуючи аудіовізуальні засоби, компенсовуючи те, чого бракує в реальності, ми маємо всі шанси посилити ефективність освіти. Невдовзі розпочнемо роботу з вчителями області, щоб разом підвищити інтерес дітей до нових інтерактивних засобів освіти», - прокоментував Ярослав Сивохоп.

ЗІППО ПЕРЕДАДУТЬ КОМПЛЕКТИ ОКУЛЯРІВ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ З ПРОГРАМНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ДЛЯ ПОТРЕБ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ 

Про це повідомив директор АРР "Закарпаття" Володимир Феськов під час відеоконференції закарпатських та румунських партнерів проекту, яка проходила 23 листопада.

Учасники з обох сторін обговорили меморандум про подальшу співпрацю та наступні завдання.

Звертаючи до румунських колег, Володимир Феськов подякував за підтримку і готовність продовжувати проєкт у час, який є викликом для України.

«Ми розуміємо, в якому напрямку будемо продовжено працювати над розвитком інтерактивних форм освіти на Закарпатті та Сату-Маре. Маємо потенційних партнерів з інших країн ЄС, оскільки питання інтерактивної освіти стало ще більш актуальним для українських дітей, багато з яких перебувають закордоном, коментує Володимир Феськов, керівник АРР «Закарпаття». – Загалом наш проєкт мав тривати до осені 2021, але в силу незавершених задач партнерами, ми його продовжили на рік. Сьогодні він близький до завершення. Окремий важливий вклад в його реалізацію зробила Закарпатська обласна рада, яка забезпечила співфінансування та взаємодію з освітніми установами та організаціями. Ми мали кілька завдань: продемонструвати, як можуть працювати нові інтерактивні підходи в  освіті: в умовах відсутності сучасного матеріального забезпечення шкіл, використовуючи аудіовізуальні засоби, компенсовуючи те,чого бракує в реальності та посилюючи ефективність освіти. У рамках проєкту діти шкіл Солотвина та Сату-Маре (Румунія) отримали комплекти з окулярами доповненої реальності, які, наразі дозволяють їм працювати в аудіовізуальному форматі. Крім того, проект працював з учителями, щоб разом підвищити інтерес дітей до нових інтерактивних засобів освіти».

Величезну допомогу, за словами Володимира Феськова, у реалізації змагань надали викладачі УжНУ та Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. Вони супроводжували на експертному рівні проект, допомагали організаційно його партнерам. «У майбутньому, завдяки сучасним окулярам доповненої реальності Інститут зможе навчати вчителів інших шкіл Закарпаття, вибудовувати свої інтерактивні віртуальні уроки,а досвід шкіл Солотвина та Сату-Маре стане частиною цієї важливої освітньої революції. До слова, 21 листопада був проведений обмін досвідом між вчителями Сату-Маре та Солотвина. За підсумком маємо узагальнені підходи вчителів-практиків, з усіма перемогами та складнощами. Все це важливо для подальшого розвитку практики інтерактивних уроків. Адже головний акцент не на окулярах, а на вмінні працювати через них, формуючи цікаві та пізнавальні уроки. Окуляри всього лише інструмент», – зазначає Володимир Феськов. 

ВІДБУЛАСЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ТРАНСКОРДОННОЇ СПІВПРАЦІ МІЖ ПРАЦІВНИКАМИ ГАЛУЗІ ОСВІТИ ЗАКАРПАТТЯ ТА ПОВІТУ САТУ-МАРЕ 

Захід організований у рамках проєкту “Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії”, який реалізується в межах ENI CBC Romania-Ukraine 2014-2020 за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Учасникам конференції, серед яких експерти з Великобританії, представники технічного секретаріату Програми «Румунія-Україна», працівники регіональної адміністрації Сату-Маре, команда АРР "Закарпаття", презентували досвід роботи з окулярами віртуальної реальності в освітніх закладах Карпатського регіону. Вчителі Закарпаття та Сату-Маре розповіли присутнім про підвищення якості освіти завдяки впровадженню інноваційних технологій у навчальний процес.

За словами менеджера проєктів Агентства Валентина Волошина, окуляри віртуальної реальності - давно відомий елемент професійної освіти, а завдяки реалізації проєкту нарешті вдалося інтегрувати їх у ланку середньої освіти, де раніше нічого подібного не було.

«Сьогодні хочу висловити подяку всім, хто був дотичним до реалізації проєкту «Віртуальна реальність єднає Карпати». Де-юре незабаром буде його завершення, однак фактично станом на сьогодні ми маємо успішні результати, які надалі стануть основою якісних змін в освітній галузі. Навіть перемога у престижному конкурсі ««Interreg Project Slam – 2022!» - це індикатор успіху та сигнал нам від європейської спільноти щодо продовження розвитку цієї ідеї. Тим більше уже зараз маємо партнерів, які готові працювати далі у цьому напрямку. Це і МОН України, й Інститут цифровізації освіти, й ЗІППО/ Закарпатський Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти – наші союзники у прагненні продовження цього проєкту та активнішого розвитку віддалених територій Карпатського регіону», - зазначив під час свого виступу Валентин Волошин.

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ МІЖНАРОДНИХ ЗМАГАНЬ З ПРОГРАМУВАННЯ SCRATCH CUP!

В Нижньоапшанському ліцеї «АПША» відбувся фінал конкурсу SCRATCH CUP, організований у рамках проєкту «Віртуальна реальність єднає Карпати», який реалізовує команда  АРР "Закарпаття".

Скретч (Scratch) – це відносно нова мова та візуальне середовище об‘єктно – орієнтованого програмування, яке дозволяє легко створювати власні проекти: анімаційні та інтерактивні історії, ігри, моделі та розміщувати їх в мережі Інтернет.

Відтак, сьогодні двоє школярів Закарпаття Ліліана Левко (Довге) та Павло Боярищев (Тур'я-Ремети) змагалися за першість з двома фіналістами з Румунії. Протягом двох годин вони виконували завдання, опісля презентували свої проєкти перед журі конкурсу. В цей час школярі Нижньоапшанського ліцею разом вчителями інформатики працювали з окулярами віртуальної реальності, ділилися пропозиціями їх використання в навчальному процесі, а також поспілкувалися з фіналістами конкурсу щодо особливостей програмування SCRATCH.

Наприкінці змагань голова журі Олексій Куруца підвів підсумки конкурсу. Тож, з результатом 47 балів перемогу у фіналі отримала Ліліана Левко (Україна), друге місце у Andrei Olosuteanu (Румунія), котрий поступився переможниці на один бал.

Директор АРР «Закарпаття» Володимир Феськов подякував учасникам змагань за креативні та цікаві проєкти, відзначив їх наполегливість та високий рівень знань у сфері програмування та нагородив обдарованих знавців SCRATCH цінними подарунками. Також окремо директор Агентства висловив подяку вчителям школи за розвиток сфери програмування та їх вміння мотивувати учнів її опановувати!

Ми щиро вітаємо переможців SCRATCH CUP та бажаємо успіхів у навчанні та нових досягнень!

Проєкт «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» здобув перемогу у європейському конкурсі «Interreg Project Slam – 2022!»

27 жовтня у Брюсселі відбувся фінал щорічного європейського конкурсу «Interreg Project Slam – 2022!», в якому визначають найкращий проєкт року. До фіналу увійшов проєкт «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» #VirtualLab, який реалізовує команда АРР «Закарпаття» у співпраці з партнерами із Румунії. За словами організаторів конкурсу, понад 40 проєктів з різних країн Європи було подано до участі, з них тільки 6 обрали до фіналу. Переможців визначали у декілька етапів, враховуючи також глядацькі симпатії. У підсумку перше місце отримав проєкт «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії». У трійці найкращих також проєкти програм Угорщина-Сербія (друге місце) та Іспанія-Португалія (третє місце).

За словами менеджера проєктів АРР «Закарпаття» Валентина Волошина, для якісної реалізації всіх цілей проєкту команда АРР «Закарпаття» свого часу вирішила продовжити його впровадження.

«Ми успадкували проєкт практично за два місяці до офіційного завершення. Однак, на той момент досягнуті результати не повністю відповідали задекларованим цілям. Власне, тому колектив прийняв рішення продовжити проєкт до 23 листопада 2022 року. Наша команда досі вкладає чимало зусиль, аби підвищити ефективність заходів та сталість результатів проєкту», - розповів Валентин Волошин.

Директор Агентства Володимир Феськов зазначив, що перемога в такому престижному конкурсі історична не тільки для Закарпаття, але й для всієї України.

«Вперше за історію конкурсу «Interreg Project Slam – 2022!» українсько-румунський проєкт обраний до участі й здобув перемогу. Вдячний всім, хто долучився до його якісної реалізації, яка, до речі, ще триває. Цей проєкт, без перебільшення, має величезне значення для розвитку освіти Закарпаття. Його результати стануть трампліном для позитивних змін в освітній галузі не тільки нашого регіону. Висловлюю велику вдячність за популяризацію проєкту і сприяння у його реалізації Закарпатській обласній раді, Закарпатському інституту післядипломної педагогічної освіти та управлінню єврорегіонального розвитку Закарпатської ОВА. Також хочу щиро подякувати закарпатцям, які активно голосували за наш проєкт у мережі Facebook під час першого етапу визначення переможців. Переконаний, що ідеї VirtualLab будуть мати продовження і розвиватимуться далі, у нових міжнародних проєктах», - наголосив Володимир Феськов.



Менеджер проєктів Агентства Валентин Волошин зустрівся з представником СТС СОП Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС Раду Гуржуй

Під час розмови йшлося про результати виконаних завдань, передбачених проєктом "Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» та організацію заходів, які повинні відбутися перед завершенням проєкту.

За словами Валентина Волошина, для якісної реалізації всіх цілей проєкту команда АРР «Закарпаття» свого часу вирішила продовжити його впровадження.

«Ми успадкували проєкт практично за два місяці до офіційного завершення. Однак, на той момент досягнуті результати не повністю відповідали задекларованим цілям. Власне, тому колектив прийняв рішення продовжити проєкт до 23 листопада 2022 року. Також на реалізацію окремих завдань повпливала війна в Україні, деякі івенти довелося відтермінувати. Втім, наша команда наразі вкладає чимало зусиль, аби підвищити ефективність заходів та сталість результатів проєкту», - зазначив Валентин Волошин.

Своєю чергою, Раду Гуржуй зазначив, що ідеї проєкту "VIRTUAL LAB", зокрема інтеграція інновацій та технологій навчання на основі віртуальних та доповнених реалій, мають всі шанси розвиватися у нових міжнародних проєктах.

«Проєкт «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» цьогоріч обрано до 6 фіналістів щорічного європейського конкурсу «Interreg Project Slam – 2022». Це свідчить про інтерес та високу оцінку європейської спільноти як до концепції, так і до вже наявних результатів проєкту», - зауважив Раду Гуржуй.

У підсумку робочої зустрічі Валентин Волошин та Раду Гуржуй узгодили подальші дії для успішного завершення проєкту.

визначено фіналістів з міжнародних змагань scratch cup

Вітаємо фіналістів міжнародних змагань з програмування SCRATCH CUP!


11 листопада 2021 відбувся онлайн-захист проєктів учнів, що взяли участь у SCRATCH CUP.

15 креативних та цікавих проєктів перед журі конкурсу захищали учні 5-7 класів шкіл Закарпатської області.


За результатами захисту було визначено 3оє фіналістів, які візьмуть участь в міжнародному конкурсі, що відбудеться в Нижньоапшанському ліцеї «Апша» та позмагаються за першість з трьома фіналістами з Румунії:



Щиро вітаємо переможців SCRATCH CUP та бажаємо успіху на міжнародному конкурсі!

Дякуємо всім учасникам змагань та захисту проєктів!

Бажаємо вам успіхів у навчання та нових досягнень!


тривають тестові уроки з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності VR та AR

В рамках проєкту "Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії" тривають тестові уроки з використанням технологій віртуальної та доповненої реальності VR та AR.

Вчителі Нижньоапшанського ліцею «Апша» доповнюють програму уроків, інтегруючи сучасні технології у навчальний процес.

Вчителька з географії, Тите Олена Іванівна, провела урок у 7-В класі на тему «Загальні риси клімату Африки». У 9-Г класі відбувся урок з біології на тему «Типи клітин та їхня порівняльна характеристика. Прокаріотична та еукаріотична клітина» із використанням окулярів віртуальної реальності. Урок провела вчителька Марина Олена Василівна, а головні спеціалісти Управління освіти ,молоді та спорту Солотвинської ОТГ Токарська Людмила Олексіївна та Йовдій Олена Юріївна мали змогу спостерігати за інтеграцією в процес VR та AR технологій.


Ще влітку вчителі Солотвинського ліцею-інтернату з румунською мовою навчання ім. М. Емінеску та Нижньоапшанського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів пройшли тренінги з використання технологій віртуальної та доповненої реальності в освіті. А вже з початку цього тижня розпочались тестові уроки, під час яких вчителі застосовують знання на практиці - проводять уроки з елементами VR та AR.

Наприклад, учні Солотвинського ліцею-інтернату з румунською мовою навчання ім. М. Емінеску вже навчаються на уроках астрономії та мистецтва із застосуванням окулярів віртуальної реальності.  Вчителі ліцею-інтернату також розробляють плани уроків з багатьох предметів за різними темами з використанням з елементами VR та AR технологій , щоб повністю інтегрувати це в навчальний процес.


Міжнародні змагання з програмування в середовищі SCRATCH! 

Запрошуємо учнів 5-7 класів взяти участь у SCRATCH CUP - міжнародних змаганнях з програмування в середовищі SCRATCH, що організовується в межах проєкту «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, яка організована АРР “Закарпаття”.

Конкурс проходитиме в одній із трьох категорії та розрахований на 1 учасника (учня 5-7 класу) у супроводі ментора-учителя.

ПЕРЕМОЖЦІ ОТРИМАЮТЬ МІЖНАРОДНІ СЕРТИФІКАТИ ПРО УЧАСТЬ ТА ЦІННІ ПРИЗИ!

Реєстрація на змагання триває до 18:00 18.10.2021.




в україні відбулася пресконференція та тренінг для вчителів

Відтепер учні двох закарпатських шкіл першими в Україні зможуть побачити піраміди Єгипту, підводний світ Атлантики, структуру організму людини на клітинному рівні і безліч інших цікавих речей, не встаючи з власної парти.

Це стало можливим завдяки транскордонному проєкту “VirtualLab”.

21 липня в двох пілотних школах (Солотвинський ліцей-інтернат з румунською мовою навчання ім. М. Емінеску та Нижньоапшанський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів) відбулася пресконференція, де цим навчальним закладам були передані 40 пар окулярів віртуальної реальності, які залишаться у школах на постійній основі, аби вчителі різних предметів могли використовувати обладнання під час навчання. Це зробить шкільні уроки значно цікавішими, а процес навчання відповідатиме запитам сучасних дітей. 

Нагадаємо, що раніше для цих двох закладів освіти в межах проєкту було закуплено все необхідне сучасне комп’ютерне обладнання (комп’ютери, монітори, аксесуари, камери, мультимедійні дошки, проєктори, БФП тощо), в одній із шкіл було зроблено ремонт комп’ютерного класу, що в комплексі з VR окулярами дає можливість навчальному процесу відповідати найсучаснішим стандартам шкільної освіти.

Паралельно з пресконференцією відбувався тренінг для вчителів з користування окулярами, тому всі присутні мали змогу з перших вуст почути відгуки про обладнання, що вперше в Україні застосовується для введення в шкільну програму на постійній основі, та особисто спробувати, як працюють VR окуляри. 

На заході були присутні менеджери проєкту з України та Румунії, директори пілотних шкіл, представники регіональної влади обох країн, журналісти. З вітальним словом щодо реалізації проєкту та співробітництва України з Румунією виступили консул Румунії в Солотвині Флорін Граціан Пирву, префект Марамуреша Влад Дурош, заступник мера Сату-Маре Георге Стан, представник СТС СОП Румунія-Україна 2014-2020 ЄІС ТКС Раду Хуржуй, голова Закарпатської обласної ради Олексій Петров, румунська менеджерка проєкту Маріанна Ґета Саладжеан, начальниця департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОДА Мар'яна Марусинець, директор АРР «Закарпаття» Михайло Данканич. Запис онлайн-трансляції конференції можна подивитися тут: https://bit.ly/3xQHNtv, https://bit.ly/3BBDlBg

Дякуємо всім присутнім за інтерес до нашого проєкту.

Проєкт 2soft/1.1/137 «Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії» реалізується в межах ENI CBC Romania-Ukraine 2014-2020 за фінансової підтримки Європейського Союзу.


В Румунії відбулася пресконференція та тренінг для вчителів

Впровадження інноваційних технологій у навчальний процес є стратегічним завданням не лише нашої області, але і сучасного світу загалом. 

АРР “Закарпаття” успішно із цим справляється в межах транскордонного проєкту “Virtual Lab”.

Менеджери Агентства з робочим візитом сьогодні прибули до Румунії та зустрілися із партнерами в одній із цільових шкіл проєкту, а саме Mircea Eliade Satu Mare, де проєкт набирає неабияких обертів. Ми стали свідками і безпосередніми учасниками частини тренінгів з використання VR обладнання та пресконференції. Варто зазначити, що після оснащення комп’ютерного класу в цій школі в межах проєкту всім необхідним ІКТ обладнанням він став справжнім сучасним середовищем для здобуття якісної освіти.

Проєктом зацікавилися як місцева та регіональна влада - були присутні представник регіональної ради та заступник мера Сату-Маре -, так і державна влада Румунії в особі депутата Парламенту Румунії Adrian Cozma. Пресконференцію відвідали директори обох цільових шкіл, менеджери проєкту з обох країн, представники преси та учні навчальних закладів.

Впродовж зустрічі серед іншого менеджери АРР “Закарпаття” поділилися власним досвідом та розповіли, на якому етапі перебуває проєкт в Україні та які заходи вже відбулися.

Нагадаємо, що і в двох школах Тячівського району невдовзі розпочнуться VR тренінги для вчителів. Координаційна менеджерка проєкту Анна Цімболинець наголосила, що це вперше, коли в державних навчальних закладах України запроваджується технологія віртуальної реальності в шкільну та позашкільну програму.   

Щиро дякуємо партнерам за неймовірно теплий прийом. Раді очевидним успіхам проєкту, новим знайомствам та зацікавленості громади в реалізації “Virtual Lab”.

Проєкт “Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії” реалізується в межах ENI CBC Romania-Ukraine 2014-2020 за фінансової підтримки Європейського Союзу.

школи тячівщини отримали комп'ютерне обладнання 

15 жовтня відбувся робочий візит в межах проєкту “Virtual Lab” у зв’язку із закупівлею комп’ютерної техніки для Нижньоапшанської загальноосвітньої школи І-III ступенів та Солотвинського ліцею-інтернату імені М.Емінеску з румунською мовою навчання.

Завдяки проєкту ці навчальні заклади поповнили свої класи 18 комп’ютерами , інтерактивною дошкою, проєктором, БФП (багатофункціональний пристрій) та іншим обладнанням, необхідним для якісного сучасного шкільного навчання.

Сума закупівель склала більше ніж пів мільйона гривень.

Разом з тим провели робочу зустріч в Тячівській районній державній адміністрації, де відбулося підписання договору про виконання ремонтних робіт в Солотвинському ліцеї, а також обговорили питання підготовки до тренінгів із програмування у середовищі SCRATCH для вчителів Тячівського району

 

відбулася стартова пресконференція 

Презентація проєкту "Віртуальна реальність єднає Карпати: інтерактивні шкільні лабораторії" відбулася 21 травня за участі менеджерів АРР "Закарпаття", партнерів та представників ЗМІ.

В процесі заходу обговорили особливості реалізації проєкту, перспективи інноваційного розвитку освіти в школах Тячівського району. 

Серед іншого директор АРР "Закарпаття" Михайло Данканич зазначив, що зачатки проєкту з’явилися 4-5 років, коли виникла ідея навчити дітей мові програмування Scratch. Сам проєкт «Virtual Lab» був написаний на початку 2018 року, після чого слідували два роки очікувань на відповідь грантодавця, і наприкінці 2019 року отримали позитивну відповідь, що проєкт пройшов.